Refund policy
Prekių grąžinimas sutarties atsisakymo teisės atveju
Prekės grąžinimas, esant atsisakymo teisei, galimas per 14 dienų nuo prekės įsigijimo (gavimo) dienos. Šiuo tikslu parašykite laisvos formos prašymą, adresuotą mūsų įmonei - SIA "Koroso" (juridinis adresas: Vestienas iela 2, Rīga, LV-1035) ir atsiųskite el.paštu info@stadlerform.lv arba pateikite el. savo "MS Tehnika" parduotuvę.
Tada prekė turi būti grąžinta arba grąžinta į parduotuvę nepagrįstai nedelsdama.
Papildoma informacija tel. + 371 67 141 035 arba rašydami žinutę el.paštu info@stadlerform.lv / info@stadlerform.lv.
Kokiais atvejais prekes galima grąžinti per 14 dienų.
Jūs turite teisę pasinaudoti sutarties atsisakymo teise ir atsisakyti prekės, nutraukdami nuotolinio prekės pirkimo sutartį per 14 dienų nenurodydami priežasties.
Jūs turite teisę ištirti prekės savybes tiek, kiek tai būtų įmanoma padaryti įprastoje parduotuvėje, ty tirti prekę siekiant išsiaiškinti jos pobūdį, o ne kokiu nors kitu tikslu.
Nepamirškite, kad už prekės vertės sumažėjimą atsakote jūs .
Naudojimasis sutarties atsisakymo teise baigiasi po 14 dienų nuo tos dienos, kai Jūs arba trečioji šalis, kurią nurodėte arba įgalioti gauti prekę, gavo prekę jai naudoti.
Kokiais atvejais prekės negali būti grąžintos per 14 dienų.
Prekės negali būti grąžinamos per 14 dienų, jeigu:
• vartotojas atidarė pakuotę ir/ar sugadino prekės apsauginę plombą, kuri nepriimama atgal dėl asmens higienos.
• prekės greitai genda arba greitai baigsis galiojimo laikas;
Priimdami prekes iš kurjerio, įsitikinkite, kad pakuotė nepažeista. Jei yra pažeidimų, juos būtina nurodyti prekių kvite, kuris yra pas kurjerį.
SVARBU: jeigu prekės pakuotės trūkumas nėra užfiksuotas priėmimo akte – prekės gavimo metu, vėliau negalėsime nagrinėti Jūsų pretenzijų dėl pakuotės ir joje esančios prekės sugadinimo. Jei prekė buvo gauta pažeistoje pakuotėje ir NESUrašytas aktas, nusprendus jos atsisakyti per 14 dienų, ji gali būti nepriimta atgal.
LABAI SVARBU: jei pakuotė nepažeista, bet ją atidarę pamatėte, kad:
• prekė turi išorinių pažeidimų (pvz., sulūžęs ekranas ar korpusas);
• trūkstamų dalių, kurios nurodytos pakuotėje
, tuomet per tris dienas nuo prekės gavimo galite pateikti mums pretenziją ir pasinaudoti atsisakymo teise. Po šio termino pateiktos pretenzijos nebus nagrinėjamos.
Papildoma informacija – telefonu +371 67 141 035 arba rašant žinutę el.paštu info@stadlerform.lv / info@stadlerform.lv.
Ar bus grąžinti pinigai už prekę ir siuntimą.
Taip, bus grąžinta.
Atsisakius prekės per sutarties atsisakymo terminą, mes grąžinsime visus iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas, jei pasirinkote pristatymo būdą, kuris nėra pigiausias iš mūsų siūlomų standartinių pristatymo būdų ), be nepateisinamo delsimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai mus informavo apie Jūsų sprendimą atsisakyti konkretaus daikto.
Pinigai bus grąžinti naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atliekant pradinę operaciją, nebent aiškiai sutikote dėl kito mokėjimo būdo.
Bet kuriuo atveju jūs nebūsite apmokestinti už šį grąžinimą, galime sulaikyti mokėjimą, kol negrąžinsime prekę arba kol nepateiksite patvirtinimo, kad prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
Atkreipkite dėmesį į tai, kad:
• Prekė turi būti išsiųsta atgal arba pristatyta mums į parduotuvę – be nepateisinamo vėlavimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte mums apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Termino bus laikomasi, jei prekes išsiųsite atgal nepasibaigus 14 dienų nuo prekės įsigijimo (gavimo) dienos.
• Jūs būsite atsakingi už tiesiogines išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu.
• Jūs atsakote už prekių vertės sumažėjimą, jeigu prekės buvo naudojamos ne su jų savybėmis susijusiems tikslams.
• Vartotojas yra atsakingas už prekės kokybės ir saugumo palaikymą sutarties atsisakymo teisės galiojimo laikotarpiu (įskaitant visišką ir nepriekaištingą pakuotės išsaugojimą).
Garantinis
VARTOTOJAS – fizinis asmuo, pareiškęs norą pirkti, perka ar galėtų įsigyti ar naudoti prekę
arba paslaugų tikslu, nesusijusiu su jo ūkine ar profesine veikla.
Juridinis asmuo NĖRA vartotojas ir juridiniams asmenims netaikomas Vartotojų teisių apsaugos
įstatymas ir prie jo pridedami ministrų kabineto nuostatai bei kiti vartotojų teises reglamentuojantys norminiai aktai.
Juridinis asmuo turi sudaryti atskirą sutartį arba vadovautis prekės garantinėje talonėje ir
garantijose nurodyta tvarka.
Internetinės parduotuvės www.stadlerform.lv prekėms suteikiama SIA "Koroso" arba atitinkamos prekės gamintojo garantija, kuri galioja visoms internetinėje parduotuvėje www.stadlerform.lv įsigytoms prekėms
Informacija apie garantinį aptarnavimą yra nurodyta prie prekės pridedamame aptarnavimo (garantijos) talone arba pardavimo dokumente.
SIA „Koroso“ žada, vadovaudamasi Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis, grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą pinigų sumą arba pakeisti prekę į tinkamą arba pašalinti prekės neatitiktį. prekę neatlygintinai, arba imtis kitų veiksmų, jeigu prekė neatitinka garantijoje ar skelbime nurodytų savybių.
Atvejai, kai vartotojui gali būti atsisakyta atlikti garantinį remontą:
1. Prekė turi mechaninius pažeidimus, atsiradusius dėl vartotojo veiksmų, įskaitant natūralius elementus: žaibą, gaisrą, potvynį ir kt., atsiradusius dėl veiksnių poveikio, taip pat dėl pašalinių daiktų, skysčių, vabzdžių ir kt. patekimas;
2. Gaminio pažeidimas atsirado dėl to, kad gaminio montavimo, laikymo, transportavimo ar naudojimo metu nebuvo laikomasi vartotojo vadovo sąlygų;
3. Gaminio naudojimo metu priedams i ir atsarginėms dalims buvo naudojami nestandartiniai maitinimo blokai,
taip pat
žaliavos, kurių gamintojas nepatvirtino naudoti su nurodytu gaminiu ir jei dėl to šie
gaminiai buvo sugadinti,
4. Neatlikta nuolatinė priežiūra (taikoma prekėms, kurioms to reikia).
Kartu primename, kad atsiradus sutarties sąlygų neatitinkančiai prekei, per dvejus metus nuo prekės gavimo dienos vartotojai turi teisę pasinaudoti nurodytomis teisėmis. Vartotojų teisių apsaugos pagrindų įstatymo 27 ir 28 straipsniuose, kreipiantis į SIA „Koroso“.
Daugiau informacijos rasite čia:
http://likumi.lv/doc.php?id=23309
http://www.ptac.gov.lv/lv
http://likumi.lv/doc.php?id=275063
Kokiais atvejais negalioja gamintojo garantija?
Klientas neturi galimybės pasinaudoti garantiniu prekės remontu, jeigu:
• Gaminys turi mechaninių pažeidimų, atsiradusių dėl naudotojo veiksmų, tame tarpe jei juos sukėlė gamtos stichija: žaibas, gaisras, potvynis ir kt. Įskaitant atvejus, kai į įrenginį patenka pašalinių daiktų, skysčių ir vabzdžių;
• Gaminys sugadintas dėl netinkamo įrengimo, transportavimo ar laikymo, taip pat jei gaminio eksploatavimo metu nesilaikoma vartotojo vadove nurodytų reikalavimų;
• Eksploatacijos metu buvo naudojami nestandartiniai maitinimo blokai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat pagalbinės medžiagos, kurios nėra sertifikuotos gamintojo ir kurių naudojimas sugadino įrenginį;
• Prietaisas nebuvo tinkamai aptarnaujamas (tik tais atvejais, kai tai būtina);
Kokias garantijas suteikia juridinio asmens įsigyta prekė?
Priklausomai nuo gaminio gamintojo sąlygų, juridiniai asmenys gali gauti skirtingų terminų įrenginių garantiją – nuo nulio iki dvejų metų.
Jeigu atstovaujate juridinį asmenį, ar gamintojas suteikia garantiją konkrečiai prekei, galite pasiteirauti paskambinę telefonu +371 67 141 035 arba parašę laišką info@stadlerform.lv