Siuntimas ir apmokėjimas

Siuntimo politika

 

1. Užsakytų prekių gavimas parduotuvėje yra nemokama paslauga.

 

Vestienas 2, Ryga, parduotuvė "MS tehnika" - 0,00 EUR Parduotuvės darbo laikas: I-P nuo 9:00 iki 16:00 val.

 

2. Pristatymas Latvijoje ir Lietuvoje per kurjerį 5,00 EUR

 

Prekių pristatymas kurjeriu bet kur Latvijoje ir Lietuvoje – nemokamas užsakymams virš 150,00 eurų, nemokamas, jei norite prekes gauti į namus. Prekės, sveriančios daugiau nei 30 kg, pristatomos tik iki namo (daugiabučio) lauko durų. Tokiu atveju prašome pasirūpinti prekės parsinešimu į namus (nešiojimu į butą). Prekės bus pristatytos per 2-3 darbo dienas po to, kai klientų konsultantas Jus informuos (telefonu ar el. paštu), kad Jūsų užsakymas parengtas. Pasirinkę šį pristatymo būdą, galite atsiskaityti interneto banke arba banko pavedimu (išankstinis apmokėjimas gavus stadlerform.lv sąskaitą faktūrą el. paštu). Prieš priimdami prekę ir pasirašydami važtaraštyje vizualiai įvertinkite išorinę prekės pakuotę dalyvaujant kurjeriui!

 

Mokėjimų tipai:

 

Banko pavedimas (PDF sąskaita faktūra)

 

Visa, Mastercard

 

 

 

Prekių išvežimas

 

• Per kiek laiko reikia atsiimti užsakytą prekę iš „MS Tehnika“ parduotuvės?

 

 

 

Internetinėje parduotuvėje užsakytas ir į parduotuvę pristatytas prekes reikia atsiimti per 5 dienas nuo to momento, kai gavote pirmąjį pranešimą apie prekių pristatymą.

 

Praėjus šiam laikotarpiui, užsakymas atšaukiamas.

 

 

• Nespėju atsiimti prekių

 

 

Gavus pranešimą apie užsakymo paruošimą „MS Tehnika“ parduotuvėje, užsakymui gauti turite 5 dienas.

 

Jei dėl kokių nors priežasčių negalite gauti prekės per nurodytą laiką, susisiekite su mumis telefonu. + 371 67 141 035, atsiųskite žinutę el. paštu info@nivonashop / info@stadlerform.lv arba naudokite pokalbį su konsultantu internetu www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv.

 

 

• Ko reikia norint gauti užsakytą prekę su pristatymu į "MS Tehnika" parduotuvę?

 

Parduotuvėje atsiimant prekes reikia įvardinti užsakymo ID numerį. Kiekvienam užsakymui priskiriamas unikalus numeris, kurį žino tik parduotuvės atstovai ir prekę užsakęs asmuo. Pateikdami savo užsakymo ID numerį trečiosioms šalims, įgaliojate jas priimti prekes jūsų vardu.

 

• Manau, kad pristatymas vėluoja? Kur man skambinti?

 

Prašome susisiekti su parduotuve telefonu +371 67 141 035.

 

*Užsakymams, kurie bus apmokami banko pavedimu arba mokami dalimis, pristatymo data gali keistis dėl reikalingų dokumentų parengimo.

 

 

• Prekės gavimas iš kurjerio – svarbu!

 

 

 

Jeigu norite gauti prekių pristatymą per kurjerį, atkreipiame Jūsų dėmesį į svarbius klausimus. Pasirūpiname kiekviena klientui siunčiama preke, deja, pakeliui gali nutikti netikėtų situacijų, todėl norime Jus laiku informuoti apie Jūsų teises. Kai kurjeris jums pristato siuntą, atkreipkite dėmesį, ar pakuotė nepažeista. Pastebėję, kad pakuotė deformuota, suplyšusi ar kitaip pažeista, turite teisę:

 

• Dalyvaujant kurjeriui vizualiai įvertinti siuntos pakuotės būklę;

• Paprašyti kurjerį surašyti žalos aktą;

• Atsisakyti šios siuntos gavimo prenumeratos.

 

Patvirtindami siuntos gavimą, pasirašydami dokumentus ar kitu būdu patvirtinate, kad prekė gavimo metu buvo tvarkinga. Prieš patvirtindami siuntos gavimą įsitikinkite, kad taip tikrai yra.

 

DĖMESIO!

 

• pandemijos metu netikrinami gavėjo dokumentai;

• siuntos gavėjas neprivalo pasirašyti, kad gautų siuntą;

• siuntos pristatymo patvirtinimu pasitarnaus iš gavėjo kurjerių paslaugų teikėjo sistemoje gautas užklausimas dėl paslaugos arba pokalbio telefonu įrašas ar kitas kurjerių paslaugų teikėjo parengtas patvirtinimas.

 

Pristatymo laikas, jei prekė yra vietoje sandėlyje, paprastai yra 1-4 darbo dienos nuo pirkimo momento. Pristatymo sąlygas taip pat galite sužinoti paskambinę tel. + 371 67 141 035, el. paštu info@nivonashop / info@stadlerform.lv arba naudojantis internetiniu konsultantu adresu www.stadlerform.lv.

 

 

Prekių grąžinimas sutarties atsisakymo teisės atveju

 

Prekės grąžinimas, esant atsisakymo teisei, galimas per 14 dienų nuo prekės įsigijimo (gavimo) dienos. Šiuo tikslu parašykite laisvos formos prašymą, adresuotą mūsų įmonei - SIA "Koroso" (juridinis adresas: Auduma iela 33 - 50, Rīga, LV-1024) ir atsiųskite el.paštu info@nivonashop / info@stadlerform. lv arba pateikite jų "MS Tehnika" parduotuvėje.

 

Tada prekė turi būti grąžinta arba grąžinta į parduotuvę nepagrįstai nedelsdama.

 

Papildoma informacija tel. +371 67 141 035 arba rašydami žinutę el.paštu info@nivonashop / info@stadlerform.lv.

 

Kokiais atvejais prekes galima grąžinti per 14 dienų.

 

 

Jūs turite teisę pasinaudoti sutarties atsisakymo teise ir atsisakyti prekės, nutraukdami nuotolinio prekės pirkimo sutartį per 14 dienų nenurodydami priežasties.

 

Jūs turite teisę ištirti prekės savybes tiek, kiek tai būtų įmanoma padaryti įprastoje parduotuvėje, ty tirti prekę siekiant išsiaiškinti jos pobūdį, o ne kokiu nors kitu tikslu. Atminkite, kad jūs esate atsakingi už prekės nusidėvėjimą.

 

Naudojimasis sutarties atsisakymo teise baigiasi po 14 dienų nuo tos dienos, kai Jūs arba trečioji šalis, kurią nurodėte arba įgalioti gauti prekę, gavo prekę jai naudoti.

 

Kokiais atvejais prekės negali būti grąžintos per 14 dienų.

 

Prekės negali būti grąžinamos per 14 dienų, jei:

 

• vartotojas atidarė pakuotę ir/ar sugadino prekės apsauginę plombą, kuri nepriimama atgal dėl asmens higienos.

• prekės greitai genda arba greitai baigsis galiojimo laikas;

 

 

Priimdami prekes iš kurjerio, įsitikinkite, kad pakuotė nepažeista. Jei yra pažeidimų, juos būtina nurodyti prekių kvite, kuris yra pas kurjerį.

 

SVARBU: jeigu prekės pakuotės trūkumas nėra užfiksuotas priėmimo akte – prekės gavimo metu, vėliau negalėsime nagrinėti Jūsų pretenzijų dėl pakuotės ir joje esančios prekės sugadinimo. Jei prekė buvo gauta pažeistoje pakuotėje ir NESUrašytas aktas, nusprendus jos atsisakyti per 14 dienų, ji gali būti nepriimta atgal.

 

LABAI SVARBU: jei pakuotė nepažeista, bet atidarę pamatėte, kad:

 

• prekė turi išorinių pažeidimų (pvz., sulūžęs ekranas ar korpusas);

• trūksta dalių, kurios nurodytos pakuotėje

 

tada per tris dienas nuo prekės gavimo galite pateikti mums pretenziją ir pasinaudoti atsisakymo teise. Po šio termino pateiktos pretenzijos nebus nagrinėjamos.

Papildoma informacija – telefonu +371 67 141 035 arba rašant žinutę el.paštu / info@stadlerform.lv.

 

 

 

Ar bus grąžinti pinigai už prekę ir siuntimą.

 

Taip, bus grąžinta.

 

Atsisakius prekės per sutarties atsisakymo terminą, mes grąžinsime visus iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas, jei pasirinkote pristatymo būdą, kuris nėra pigiausias iš mūsų siūlomų standartinių pristatymo būdų ), be nepateisinamo delsimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai mus informavo apie Jūsų sprendimą atsisakyti konkretaus daikto.

Pinigai bus grąžinti naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atliekant pradinę operaciją, nebent aiškiai sutikote dėl kito mokėjimo būdo.

Bet kuriuo atveju jūs nebūsite apmokestinti už šį grąžinimą, galime sulaikyti mokėjimą, kol negrąžinsime prekę arba kol nepateiksite patvirtinimo, kad prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

 

Atkreipkite dėmesį į tai, kad:

 

• Prekė turi būti išsiųsta atgal arba pristatyta mums į parduotuvę – be nepateisinamo vėlavimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte mums apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Termino bus laikomasi, jei prekes išsiųsite atgal nepasibaigus 14 dienų nuo prekės įsigijimo (gavimo) dienos.

• Jūs būsite atsakingi už tiesiogines išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu.

• Jūs atsakote už prekių vertės sumažėjimą, jeigu prekės buvo naudojamos ne su jų savybėmis susijusiems tikslams.

• Vartotojas yra atsakingas už prekės kokybės ir saugumo palaikymą sutarties atsisakymo teisės galiojimo laikotarpiu (įskaitant visišką ir nepriekaištingą pakuotės išsaugojimą).

 

 

 

Garantija

 

 

VARTOTOJAS – fizinis asmuo, pareiškęs norą pirkti, perka ar galėtų įsigyti ar naudoti prekę

arba paslaugos tikslui, nesusijusiam su jo ūkine ar profesine veikla.

Juridinis asmuo NĖRA vartotojas ir juridiniams asmenims netaikoma Vartotojų teisių apsauga

įstatymą ir prie jo pridedamus ministrų kabineto nuostatas bei kitus vartotojų teises reglamentuojančius norminius aktus.

Juridinis asmuo turi sudaryti atskirą sutartį arba vadovautis prekės garantiniame talone nurodyta tvarka ir

garantijos.

Internetinės parduotuvės www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv prekėms suteikiama SIA „Koroso“ arba atitinkamos prekės gamintojo suteikta garantija, kuri galioja visoms www.nivonashop internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms. lv / www.stadlerform.lv

Informacija apie garantinį aptarnavimą nurodoma prie prekės pridedamame aptarnavimo (garantijos) talone arba pardavimo dokumente.

 

SIA „Koroso“ žada, vadovaudamasi Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis, grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą pinigų sumą arba pakeisti prekę į tinkamą arba pašalinti prekės neatitiktį. prekę neatlygintinai, arba imtis kitų veiksmų, jei prekė neatitinka garantijoje ar skelbime nurodytų savybių.

 

Atvejai, kai vartotojui gali būti atsisakyta atlikti garantinį remontą:

1. Prekė turi mechaninių pažeidimų, atsiradusių dėl vartotojo veiksmų, įskaitant natūralius elementus: žaibas, gaisras, potvynis ir kt. dėl veiksnių poveikio, taip pat dėl ​​pašalinių daiktų, skysčių, vabzdžių ir kt.

2. Gaminio pažeidimas atsirado dėl to, kad gaminio montavimo, laikymo, transportavimo ar naudojimo metu nebuvo laikomasi vartotojo vadovo sąlygų;

3. Prekės naudojimo metu buvo naudojami nestandartiniai maitinimo blokai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat

žaliavos, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudoti su nurodytu gaminiu ir jei tai lėmė

gaminio pažeidimas,

4. Neatlikta nuolatinė priežiūra (taikoma prekėms, kurioms to reikia).

 

Kartu primename, kad atsiradus sutarties sąlygų neatitinkančiai prekei, per dvejus metus nuo prekės gavimo dienos vartotojai turi teisę pasinaudoti nurodytomis teisėmis. Vartotojų teisių apsaugos pagrindų įstatymo 27 ir 28 straipsniuose, kreipiantis į SIA „Koroso“.

 

Taip, bus grąžinta.

 

Atsisakius prekės per sutarties atsisakymo terminą, mes grąžinsime visus iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas, jei pasirinkote pristatymo būdą, kuris nėra pigiausias iš mūsų siūlomų standartinių pristatymo būdų ), be nepateisinamo delsimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai mus informavo apie Jūsų sprendimą atsisakyti konkretaus daikto.

Pinigai bus grąžinti naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atliekant pradinę operaciją, nebent aiškiai sutikote dėl kito mokėjimo būdo.

Bet kuriuo atveju jūs nebūsite apmokestinti už šį grąžinimą, galime sulaikyti mokėjimą, kol negrąžinsime prekę arba kol nepateiksite patvirtinimo, kad prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

 

Atkreipkite dėmesį į tai, kad:

 

• Prekė turi būti išsiųsta atgal arba pristatyta mums į parduotuvę – be nepateisinamo vėlavimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte mums apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Termino bus laikomasi, jei prekes išsiųsite atgal nepasibaigus 14 dienų nuo prekės įsigijimo (gavimo) dienos.

• Jūs būsite atsakingi už tiesiogines išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu.

• Jūs atsakote už prekių vertės sumažėjimą, jeigu prekės buvo naudojamos ne su jų savybėmis susijusiems tikslams.

• Vartotojas yra atsakingas už prekės kokybės ir saugumo palaikymą sutarties atsisakymo teisės galiojimo laikotarpiu (įskaitant visišką ir nepriekaištingą pakuotės išsaugojimą).

 

 

 

Garantija

 

 

 

VARTOTOJAS – fizinis asmuo, pareiškęs norą pirkti, perka ar galėtų įsigyti ar naudoti prekę

arba paslaugos tikslui, nesusijusiam su jo ūkine ar profesine veikla.

Juridinis asmuo NĖRA vartotojas ir juridiniams asmenims netaikoma Vartotojų teisių apsauga

įstatymą ir prie jo pridedamus ministrų kabineto nuostatas bei kitus vartotojų teises reglamentuojančius norminius aktus.

Juridinis asmuo turi sudaryti atskirą sutartį arba vadovautis prekės garantiniame talone nurodyta tvarka ir

garantijos.

Internetinės parduotuvės www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv prekėms suteikiama SIA „Koroso“ arba atitinkamos prekės gamintojo suteikta garantija, kuri galioja visoms www.nivonashop internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms. lv / www.stadlerform.lv

Informacija apie garantinį aptarnavimą nurodoma prie prekės pridedamame aptarnavimo (garantijos) talone arba pardavimo dokumente.

 

SIA „Koroso“ žada, vadovaudamasi Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis, grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą pinigų sumą arba pakeisti prekę į tinkamą arba pašalinti prekės neatitiktį. prekę neatlygintinai, arba imtis kitų veiksmų, jei prekė neatitinka garantijoje ar skelbime nurodytų savybių.

 

Atvejai, kai vartotojui gali būti atsisakyta atlikti garantinį remontą:

1. Prekė turi mechaninių pažeidimų, atsiradusių dėl vartotojo veiksmų, įskaitant natūralius elementus: žaibas, gaisras, potvynis ir kt. dėl veiksnių poveikio, taip pat dėl ​​pašalinių daiktų, skysčių, vabzdžių ir kt.

2. Gaminio pažeidimas atsirado dėl to, kad gaminio montavimo, laikymo, transportavimo ar naudojimo metu nebuvo laikomasi vartotojo vadovo sąlygų;

3. Prekės naudojimo metu buvo naudojami nestandartiniai maitinimo blokai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat

žaliavos, kurių gamintojas nėra sertifikavęs naudoti su nurodytu gaminiu ir jei tai lėmė

gaminio pažeidimas,

4. Neatlikta nuolatinė priežiūra (taikoma prekėms, kurioms to reikia).

 

Kartu primename, kad atsiradus sutarties sąlygų neatitinkančiai prekei, per dvejus metus nuo prekės gavimo dienos vartotojai turi teisę pasinaudoti nurodytomis teisėmis. Vartotojų teisių apsaugos pagrindų įstatymo 27 ir 28 straipsniuose, kreipiantis į SIA „Koroso“.

 

Daugiau informacijos rasite čia:

http://likumi.lv/doc.php?id=23309

http://www.ptac.gov.lv/lv

http://likumi.lv/doc.php?id=275063

 

 

Kokiais atvejais negalioja gamintojo garantija?

 

 

 

Klientas neturi galimybės pasinaudoti garantiniu prekės remontu, jeigu:

 

• Prekė turi mechaninių pažeidimų, atsiradusių dėl naudotojo veiksmų, taip pat jei juos sukėlė gamtos stichija: žaibas, gaisras, potvynis ir pan. Įskaitant atvejus, kai į prietaisą patenka pašalinių daiktų, skysčių ir vabzdžių;

• Gaminys sugadintas dėl netinkamo montavimo, transportavimo ar laikymo, taip pat jei gaminio eksploatavimo metu nesilaikoma vartotojo vadove nurodytų reikalavimų;

• Eksploatacijos metu buvo naudojami nestandartiniai maitinimo blokai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat pagalbinės medžiagos, kurios nėra sertifikuotos gamintojo ir kurių naudojimas sugadino įrenginį;

• Prietaisas nebuvo tinkamai aptarnaujamas (tik tais atvejais, kai tai būtina);

 

 

 

 

Kokias garantijas suteikia juridinio asmens įsigyta prekė?

 

Priklausomai nuo gaminio gamintojo sąlygų, juridiniai asmenys gali gauti skirtingų terminų įrenginių garantiją – nuo ​​nulio iki dvejų metų.

 

Jeigu atstovaujate juridinį asmenį, ar gamintojas suteikia garantiją konkrečiai prekei, galite pasiteirauti paskambinę telefonu +371 67 141 035 arba parašę laišką info@nivonashop / info@stadlerform.lv